1. O‘zbekiston Respublikasining Ta’lim to‘g‘risidagi qonunida belgilangan ta’lim turlari haqida qisqacha ma’lumot bering.
  2. O‘zbekiston Respublikasining Ta’lim to‘g‘risidagi qonunida belgilangan Asosiy tushunchalardan ta’lim dasturi haqida izoh bering.
  3. O‘zbekiston Respublikasining Ta’lim to‘g‘risidagi qonunida belgilangan Masofaviy ta’lim haqida qisqacha ma’lumot bering.
  4. O‘zbekiston Respublikasining Ta’lim to‘g‘risidagi qonunida belgilangan Dual ta’lim haqida qisqacha ma’lumot bering.
  5. O‘zbekiston Respublikasining Ta’lim to‘g‘risidagi qonunida belgilangan Inklyuziv ta’lim haqida qisqacha ma’lumot bering.
  6. O‘zbekiston Respublikasining Ta’lim to‘g‘risidagi qonunida belgilangan Mustaqil ta’lim olish haqida qisqacha ma’lumot bering.
  7. O‘zbekiston Respublikasining Ta’lim to‘g‘risidagi qonunida belgilangan Asosiy tushunchalardan ta’lim haqida izoh bering.
  8. O‘zbekiston Respublikasining Ta’lim to‘g‘risidagi qonunida belgilangan Asosiy tushunchalardan tarbiya haqida izoh bering.
  9. O‘zbekiston Respublikasining Ta’lim to‘g‘risidagi qonunida belgilangan Asosiy tushunchalardan nodavlat ta’lim tashkiloti haqida izoh bering.
  10. O‘zbekiston Respublikasining Ta’lim to‘g‘risidagi qonunida belgilangan Asosiy tushunchalardan davlat ta’lim muassasasi haqida izoh bering.
  11. O‘zbekiston Respublikasining Ta’lim to‘g‘risidagi qonunida belgilangan Ta’lim berish tili haqida qisqacha ma’lumot bering.
  12. O‘zbekiston Respublikasining Ta’lim to‘g‘risidagi qonunida belgilangan Asosiy tushunchalardan davlat ta’lim standartlari haqida izoh bering.
  13. O‘zbekiston Respublikasining Ta’lim to‘g‘risidagi qonunida belgilangan Asosiy tushunchalardan ta’lim dasturi haqida izoh bering
  14. O‘zbekiston Respublikasining “Korrupsiyaga qarshi kurashish to‘g‘risida”gi Qonun maqsadi nimalardan iborat? Bu haqda ma’lumot bering.
  15. Qanday baholash tizimlarini bilasiz? Ulardan qanday foydalanasiz? Fikrlaringizni asoslang.
  16. O‘qituvchilarning ish tajribasini ommalashtirishning maqsadi haqida fikrlaringizni bayon eting.
  17. “Uzluksiz kasbiy ta’lim” maxsus elektron platformasi haqida qisqacha ma’lumot bering.
  18. Uzluksiz kasbiy rivojlantirishda ta’lim olishning qanday shakllaridan foydalaniladi? Fikrlaringizni asoslang.
  19. Darsda hаr bir ta’lim oluvchining individual xususiyatlarini hisobga olasizmi? Bunga qanday erishish haqida gapirib bering.
  20. Faoliyatingiz davomida qanday muammolarga duch kelgansiz vа ularni qanday bartaraf etgansiz? Aniq misollar keltiring.
  21. Qayta tayyorlashning asosiy turlari haqida fikrlaringizni bayon eting.
  22. O‘zbekiston Respublikasining “Pedagogning maqomi” to‘g‘risida”gi Qonunida belgilangan Pedagogik etika qoidalari haqida qisqacha izoh bering.
  23. O‘zbekiston Respublikasining “Pedagogning maqomi” to‘g‘risida”gi Qonuniga muvofiq pedagogik faoliyatni amalga oshirilishda qanday jarayonlar taqiqlanadi? Fikrlaringizni asoslang.
  24. O‘zbekiston Respublikasining “Pedagogning maqomi” to‘g‘risida”gi Qonunida belgilangan Pedagoglarni tayyorlash haqida qisqacha izoh bering.
  25. O‘zbekiston Respublikasining “Pedagogning maqomi” to‘g‘risida”gi Qonunida belgilangan Pedagoglarni qayta tayyorlash va malakasini oshirish haqida qisqacha izoh bering.
  26. O‘zbekiston Respublikasining “Pedagogning maqomi” to‘g‘risida”gi Qonunida belgilangan Pedagoglarni rag‘batlantirish haqida qisqacha izoh bering.
  27. O‘zbekiston Respublikasining “Pedagogning maqomi” to‘g‘risida”gi Qonunida belgilangan Pedagoglarni ijtimoiy himoya qilish haqida qisqacha izoh bering.
  28. O‘zbekiston Respublikasining “Pedagogning maqomi” to‘g‘risida”gi Qonunida belgilangan Pedagogik faoliyat bilan shug‘ullanishga oid cheklovlar haqida qisqacha izoh bering.
  29. O‘zbekiston Respublikasining “Pedagogning maqomi” to‘g‘risida”gi Qonunida belgilangan Pedagoglarning attestatsiyasi va malaka toifalari haqida qisqacha izoh bering.
  30. O‘zbekiston Respublikasining “Pedagogning maqomi” to‘g‘risida”gi Qonunida belgilangan Pedagogning mehnatiga haq to‘lash haqida qisqacha izoh bering.
  31. O‘zbekiston Respublikasining “Pedagogning maqomi” to‘g‘risida”gi Qonunida belgilangan Pedagogning huquqlari haqida qisqacha izoh bering
  32. O‘zbekiston Respublikasining “Normativ-huquqiy hujjatlar to‘g‘risida” gi Qonunida belgilangan Normativ-huquqiy hujjatlarning turlari haqida qisqacha izoh bering.
  33. O‘zbekiston Respublikasining “Normativ-huquqiy hujjatlar to‘g‘risida” gi Qonunida belgilangan Normativ-huquqiy hujjatlar e’lon qilinadigan rasmiy manbalar haqida qisqacha izoh bering.
  34. 2022-2026-yillarga mo‘ljallangan Yangi O‘zbekistonning Taraqqiyot strategiyasi yo‘nalishlari haqida ma’lumot bering.
  35. uz veb-sayt haqida qisqacha izoh bering.
  36. maktab.uz axborot-tizimi haqida qisqacha izoh bering.
  37. SWOT – tahlil to‘g‘risida ma’lumot bering.
  38. Umumiy oʻrta taʼlim muassasalari oʻqituvchilari uchun “Kasbiy rivojlanish kuni” va “Kasbiy rivojlanish soati” tadbirlarini tashkil etish tartibi”da belgilangan “Kasbiy rivojlanish kuni” va “Kasbiy rivojlanish soati”
    tadbirlarini tashkil etish
      haqida qisqacha izoh bering.
  39. “Umumiy oʻrta taʼlim muassasalari oʻqituvchilari uchun “Kasbiy  rivojlanish kuni” va “Kasbiy rivojlanish soati” tadbirlarini tashkil etish tartibi”da belgilangan “Kasbiy rivojlanish kuni” va “Kasbiy rivojlanish soati”
    tadbirlarida ishtirok etuvchi oʻqituvchilar
    haqida qisqacha izoh bering.
  40. “Umumiy oʻrta taʼlim muassasalari oʻqituvchilari uchun “Kasbiy rivojlanish kuni” va “Kasbiy rivojlanish soati” tadbirlarini tashkil etish tartibi”da belgilangan “Kasbiy rivojlanish kuni” va “Kasbiy rivojlanish soati” tadbirlarini tashkil etish tizimi haqida qisqacha izoh bering.
  41. “Umumiy oʻrta taʼlim muassasalari oʻqituvchilari uchun “Kasbiy rivojlanish kuni” va “Kasbiy rivojlanish soati” tadbirlarini tashkil etish tartibi”ga ko‘ra “Kasbiy rivojlanish kuni” va “Kasbiy rivojlanish soati” tadbirlari uchun dasturlar va o‘quv materiallarini ishlab chiqish haqida qisqacha izoh bering.
  42. “Umumiy oʻrta taʼlim muassasalari oʻqituvchilari uchun “Kasbiy rivojlanish kuni” va “Kasbiy rivojlanish soati” tadbirlarini tashkil etish tartibi”da belgilangan “Kasbiy rivojlanish kuni” haqida izoh bering.
  43. “Umumiy oʻrta taʼlim muassasalari oʻqituvchilari uchun “Kasbiy rivojlanish kuni” va “Kasbiy rivojlanish soati” tadbirlarini tashkil etish tartibi”da belgilangan “Kasbiy rivojlanish soati” haqida izoh bering.
  44. “Umumiy oʻrta taʼlim muassasalari oʻqituvchilari uchun “Kasbiy rivojlanish kuni” va “Kasbiy rivojlanish soati” tadbirlarini tashkil etish tartibi”da belgilangan asosiy tushunchalardan mentor-oʻqituvchilar va ularning vazifalari haqida izoh bering.
  45. “Umumiy oʻrta taʼlim muassasalari oʻqituvchilari uchun “Kasbiy rivojlanish kuni” va “Kasbiy rivojlanish soati” tadbirlarini tashkil etish tartibi”da belgilangan asosiy tushunchalardan master-trenerlar  va ularning vazifalari haqida izoh bering.
  46. “Umumiy oʻrta taʼlim muassasalari oʻqituvchilari uchun “Kasbiy rivojlanish kuni” va “Kasbiy rivojlanish soati” tadbirlarini tashkil etish tartibi”da belgilangan asosiy tushunchalardan koordinator  va uning vazifalari haqida izoh bering.
  47. “Umumiy oʻrta taʼlim muassasalari oʻqituvchilari uchun “Kasbiy rivojlanish kuni” va “Kasbiy rivojlanish soati” tadbirlarini tashkil etish tartibi”da belgilangan asosiy tushunchalardan yetakchi oʻqituvchi  va uning vazifalari haqida izoh bering.
  48. “Umumiy oʻrta taʼlim muassasalari oʻqituvchilari uchun “Kasbiy rivojlanish kuni” va “Kasbiy rivojlanish soati” tadbirlarini tashkil etish tartibi”da belgilangan “Kasbiy rivojlanish kuni” va “Kasbiy rivojlanish soati” tadbirlarining asosiy vazifalari haqida izoh bering.
  49. “Umumiy oʻrta taʼlim muassasalari oʻqituvchilari uchun “Kasbiy rivojlanish kuni” va “Kasbiy rivojlanish soati” tadbirlarini tashkil etish tartibi”da belgilangan Tayanch maktablar direktorlarining vazifalari haqida izoh bering.
  50. Umumiy oʻrta taʼlim muassasalari oʻqituvchilari uchun “Kasbiy rivojlanish kuni” va “Kasbiy rivojlanish soati” tadbirlarini tashkil etish tartibi”da belgilangan Umumiy oʻrta taʼlim muassasalari direktorlarining vazifalari haqida izoh bering.
  51. Umumiy oʻrta taʼlim muassasalari oʻqituvchilari uchun “Kasbiy rivojlanish kuni” va “Kasbiy rivojlanish soati” tadbirlarini tashkil etish tartibi”da belgilangan Hududiy ishchi guruhlarning vazifalari haqida izoh bering.
  52. Umumiy oʻrta taʼlim muassasalari oʻqituvchilari uchun “Kasbiy rivojlanish kuni” va “Kasbiy rivojlanish soati” tadbirlarini tashkil etish tartibi”da belgilangan Tuman (shahar) ishchi guruhlarining vazifalari haqida izoh bering.
  53. Umumiy oʻrta taʼlim muassasalari oʻqituvchilari uchun “Kasbiy rivojlanish kuni” va “Kasbiy rivojlanish soati” tadbirlarini tashkil etish tartibi”da belgilangan Respublika muvofiqlashtiruvchi kengashining vazifalari haqida izoh bering.
  54. “Umumiy oʻrta taʼlim muassasalari oʻqituvchilari uchun “Kasbiy rivojlanish kuni” va “Kasbiy rivojlanish soati” tadbirlarini tashkil etish tartibi”da belgilangan “Kasbiy rivojlanish kuni” va “Kasbiy rivojlanish soati” tadbirlarida qatnashmaganlik uchun o‘qituvchilarga qanday choralar ko‘rilishi haqida fikr bildiring.
  55. Umumiy oʻrta taʼlim muassasalari oʻqituvchilari uchun “Kasbiy rivojlanish kuni” va “Kasbiy rivojlanish soati” tadbirlarini tashkil etish tartibi”da belgilangan “Kasbiy rivojlanish kuni” va “Kasbiy rivojlanish soati”
    tadbirlarining shakllari
    haqida izoh bering.
  56. O‘zbekiston Respublikasi maktabgacha va maktab ta’limi vazirining Umumiy o‘rta ta’lim muassasalari o‘qituvchilari uchun “Kasbiy rivojlanish kuni” va “Kasbiy rivojlanish soati” tadbirlarini bosqichma-bosqich joriy etish to‘g‘risida buyrug‘i(2024-yil 7-avgust, 246-son)ning mazmun mohiyatini qisqacha izohlang.
  57. Umumiy oʻrta taʼlim muassasalari oʻqituvchilari uchun “Kasbiy rivojlanish kuni” va “Kasbiy rivojlanish soati” tadbirlarini tashkil etish tartibi”da belgilangan “Kasbiy rivojlanish kuni” va “Kasbiy rivojlanish soati” tadbirlarining sifatini nazorat qilish haqida fikr bildiring.
  58. O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining 2024-yil 21-iyundagi PQ-231-sonli “Maktabgacha va maktab ta’limi tashkilotlari xodimlarini uzluksiz kasbiy rivojlantirish tizimini takomillashtirish bo‘yicha qo‘shimcha chora-tadbirlar to‘g‘risida”gi qarorining mazmun-mohiyatini qisqacha tushuntiring.
  59. O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining 2024-yil 21-iyundagi PQ-231- sonli “Maktabgacha va maktab ta’limi tashkilotlari xodimlarini uzluksiz kasbiy rivojlantirish tizimini takomillashtirish bo‘yicha qo‘shimcha chora-tadbirlar to‘g‘risida”gi qarorida belgilangan A.Avloniy nomidagi pedagogik mahorat milliy institutining asosiy vazifalari haqida qisqacha ma’lumot bering.
  60. Davlat ta’lim standartlari va davlat ta’lim talablarini ishlab chiqish hamda joriy etish tartibi to‘g‘risida nizomga ko’ra ta’lim standartlarining asosiy vazifalari haqida qisqacha ma’lumot bering.
  61. Davlat ta’lim standartlari va davlat ta’lim talablarini ishlab chiqish hamda joriy etish tartibi to‘g‘risida nizomga ko’ra ta’lim standartlarining asosiy prinsiplari haqida qisqacha ma’lumot bering.
  62. Davlat ta’lim standartlari va davlat ta’lim talablarini ishlab chiqish hamda joriy etish tartibi to‘g‘risida nizomga ko’ra Ta’lim turlari bo‘yicha ta’lim standartlari haqida qisqacha ma’lumot bering.
  63. Davlat ta’lim standartlari va davlat ta’lim talablarini ishlab chiqish hamda joriy etish tartibi to‘g‘risida nizomga ko’ra Ta’lim standartining matni talablari haqida qisqacha ma’lumot bering.
  64. Davlat ta’lim standartlari va davlat ta’lim talablarini ishlab chiqish hamda joriy etish tartibi to‘g‘risida nizomga ko’ra Maktabdan tashqari ta’limning davlat ta’lim talabi haqida qisqacha ma’lumot bering.
  65. Davlat ta’lim standartlari va davlat ta’lim talablarini ishlab chiqish hamda joriy etish tartibi to‘g‘risida nizomga ko’ra ta’lim standartlarini ishlab chiqishga qo‘yiladigan asosiy talablar haqida qisqacha ma’lumot bering.
  66. Davlat ta’lim standartlari va davlat ta’lim talablarini ishlab chiqish hamda joriy etish tartibi to‘g‘risida nizomga ko’ra Kadrlarni qayta tayyorlash va malakasini oshirishning davlat ta’lim talabi haqida qisqacha ma’lumot bering.
  67. Davlat ta’lim standartlari va davlat ta’lim talablarini ishlab chiqish hamda joriy etish tartibi to‘g‘risida nizomga ko’ra Ta’lim standartlari ishlab chiqish va tasdiqlash haqida qisqacha ma’lumot bering.
  68. Davlat ta’lim standartlari va davlat ta’lim talablarini ishlab chiqish hamda joriy etish tartibi to‘g‘risida nizomga ko’ra maktabgacha ta’lim va tarbiyaning davlat standarti haqida qisqacha ma’lumot bering.
  69. O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining 2024-yil 21-iyundagi PQ-231- sonli “Maktabgacha va maktab ta’limi tashkilotlari xodimlarini uzluksiz kasbiy rivojlantirish tizimini takomillashtirish bo‘yicha qo‘shimcha chora-tadbirlar to‘g‘risida”gi qarorida 2025-yil 1-yanvardan boshlab maktabgacha va maktab ta’limi tashkilotlari xodimlarini kasbiy rivojlantirishning qanday tartibi joriy etilishi belgilangan? Shu haqda fikr bildiring.
  70. O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining 2024-yil 21-iyundagi PQ-231- sonli “Maktabgacha va maktab ta’limi tashkilotlari xodimlarini uzluksiz kasbiy rivojlantirish tizimini takomillashtirish bo‘yicha qo‘shimcha chora-tadbirlar to‘g‘risida”gi qarorida maktabgacha va maktab ta’limi tashkilotlari xodimlarining xorijda malaka oshirish kurslarida o‘qiganligi yoki stajirovkadan o‘tganligi haqidagi hujjatlar bo’yicha qanday izohlar berilgan? Shu haqda fikr bildiring.
  71. Hududiy markazlarga o‘quv mashg‘ulotlarini olib borish uchun bakalavr darajasiga ega bo‘lgan mutaxassislarni ishga qabul qilish tartibini tushuntirib bering.
  72. Differensial ta’lim va uni tashkil etish haqida fikr bildiring.
  73. Refleksiya va uni ta’lim jarayonida qo‘llash haqida fikr bildiring.
  74. Darsning asosiy vazifalari qanday qilib belgilanadi? Bu haqdagi fikrlaringizni bayon eting.
  75. Andragogik ta’lim va uning o‘ziga xosliklari haqida fikr bildiring.
  76. O‘quvchilarda ilmiy jarayon ko‘nikmalarini rivojlantirishda nimaga e’tibor berish zarur? Shu haqda fikrlaringizni bayon eting.
  77. Yaxshi ta’lim berish uchun o‘qituvchi qanday muhitni yaratishi kerakligi haqida fikrlaringizni bayon qiling.
  78. Kompetensiyaviy yondashuvga asoslangan ta’lim haqida fikrlaringizni bayon eting.
  79. Ta’lim jarayonida STEAM texnologiyasidan foydalanishning ahamiyati haqida fikrlaringizni bayon eting.
  80. Ta’lim jarayonida yuzaga keladigan pedagogik nizolar va uni bartaraf etish yo‘llarini tavsiflang.
  81. Ta’lim jarayonining samaradorligini ta’minlashga qaratilgan xalqaro tadqiqotlar haqida ma’lumot bering.
  82. O‘qituvchining mahorati va o‘z texnikasiga ega ekanligi uning qaysi jihatlarida aks etishi haqida fikr bildiring.
  83. Summativ baholash va uning xususiyatlari haqida fikrlaringizni bayon eting.
  84. Formativ baholash va uning xususiyatlari haqida fikrlaringizni bayon eting.
  85. Sun’iy intellekt yordamida ta’limning turli shakllarini qanday birlashtirish mumkinligi haqida fikrlaringizni bayon eting.
  86. Sun’iy intellektning o‘qituvchilarga yordami haqida fikr bildiring.
  87. O‘qituvchilar sun’iy intellektni ta’limda samarali qo‘llash uchun qanday ko‘nikmalarga ega bo‘lishi kerakligi haqida fikr bildiring.
  88. STEAM darslarida amaliy loyihalar va dasturlarni qanday tashkil etish mumkinligi haqida fikr bildiring.
  89. STEAM yondashuvi orqali o‘quvchilarning ijodiy va tanqidiy fikrlash qobiliyatlarini qanday rivojlantirish mumkin? Bu haqdagi fikrlaringizni asoslang.
  90. Darsning asosiy maqsadi haqida fikr bildiring.
  91. O‘quv dasturi haqida fikr bildiring.
  92. Uslubiy tavsiyanoma haqida fikr bildiring.
  93. Uslubiy ko‘rsatma haqida fikr bildiring.
  94. Uslubiy qo‘llanma haqida fikr bildiring.
  95. O‘quv qo‘llanma haqida fikr bildiring.
  96. Darslik haqida fikr bildiring.
  97. Metodikadagi yangi yondashuvlar va ularning an’anaviy metodlardan farqi nimada ekanligini tushuntiring.
  98. Mustaqil ishlarni tashkil etish va uning samarasi haqida ma’lumot bering.
  99. Baholash usullarini dars maqsadlariga moslashtirish mumkinligi haqida tushuncha bering. Fikrlaringizni asoslang.
  100. O‘quvchilarni faollashtirish uchun darsda qaysi metodlardan samarali foydalanish mumkinligi haqida fikr bildiring.
  101. Metodika va uning ta’limdagi ahamiyati haqida ma’lumot bering.
  102. Bolalar huquqlarining asosiy tamoyillari nimalardan iborat? Bu haqda ma’lumot bering.
  103. Reyting metodi va reyting tizimining afzalliklari haqida ma’lumot bering.
  104. Test va uning afzalliklari haqida ma’lumot bering.
  105. O‘quv adabiyotlari haqida ma’lumot bering.
  106. O‘quv rejasi haqida ma’lumot bering.
  107. Ta’lim mazmuni qanday me’yoriy hujjatlarda aks etadi? Fikrlaringizni asoslang.
  108. Ta’limning uzluksizligi haqida ma’lumot bering.
  109. Ta’limni tabaqalashtirish (differensiyalashtirish) haqida ma’lumot bering.
  110. Didaktik o‘yinlar va ularning darsdagi ahamiyati haqida ma’lumot bering.
  111. Ta’lim vositalari haqida ma’lumot bering.
  112. Ta’lim metodlarini  tanlash  mezonlari  bo‘yicha  fikr bildiring.
  113. Darsni loyihalash (rejalashtirish) bo‘yicha fikr bildiring
  114. O‘qituvchining darsga tayyorlanishi qanday bosqichlarda kechishi bo‘yicha fikr bildiring.
  115. Darsning ta’limiy vazifasi bo‘yicha fikr bildiring.
  116. Darsning tarbiyaviy vazifasi bo‘yicha fikr bildiring. Ta’lim texnologiyasi haqida ma’lumot bering.
  117. Sinf-dars tizimi qanday xususiyatlarga ega? Bu haqda ma’lumot bering.
  118. Zamonaviy didaktikada  darsning  qanday  turlari  ajratib  ko‘rsatilgan? Bu haqda ma’lumot bering.
  119. Masofaviy ta’lim va uning xususiyatlari haqida ma’lumot bering.
  120. Indiviual ta’lim va uning xususiyatlari haqida ma’lumot bering.
  121. Hamkorlik ta’limi va uning xususiyatlari haqida ma’lumot bering.
  122. Muammoli ta’lim va uning xususiyatlari haqida ma’lumot bering.
  123. Shaxsga yo‘naltirilgan ta’lim va uning xususiyatlari haqida ma’lumot bering.
  124. Shaxsga yo‘naltirilgan ta’limning turlari haqida ma’lumot bering.
  125. Ta’lim jarayonini loyihalashtirish haqida ma’lumot bering.
  126. Didaktikaning asosiy vazifalari haqida ma’lumot bering.
  127. Muammoli o‘quvchilar bilan ishlash bo‘yicha takliflar bering.
  128. Kasbiy mahoratingizni qanday oshirib borishingiz haqida ma’lumot bering.
  129. Xalqaro baholash dasturlari haqida ma’lumot bering.
  130. onlinedu.uz platformasi haqida ma’lumotga egmisiz? Bu haqda ma’lumot bering.
  131. Pedagoglarda qanday kompetensiyalar zarur deb hisoblaysiz? Bu haqda fikr bildiring.
  132. Pedagogik jarayonni boshaqarishda asosan nimalarga e’tibor berish kerak? Bu haqda fikr bildiring.
  133. Ta’lim sifati ko‘rsatkichlari bo‘yicha tuman (shahar)lardagi qizil toifaga tushgan maktablarni yaxshilash uchun nima qilmoqchisiz? Bu haqda fikr bildiring.
  134. Mafkuraviy immunitetni shakllantirishda milliy qadriyatlarning roli haqida fikr bildiring.
  135. Ish faoliyatingizda o‘zingizga yoqadigan qanday pedagogik usul, texnologiyalardan foydalanasiz? Bu haqda fikr bildiring.
  136. Zamonaviy o‘qituvchi qanday sifatlarga ega bo‘lishi kerak? Bu haqda fikr bildiring.
  137. Xodim mas’uliyati deganda nimani tushunasiz? Bu haqda fikr bildiring.
  138. Dars berish metodikangizni qanday takomillashtirib borasiz? Bu haqda fikr bildiring.
  139. O‘z hamkasblaringizga qanday amaliy уоrdаm ko‘rsatasiz? Bu haqda fikr bildiring.
  140. Ta’lim sifatini oshirish uchun qanday takliflaringiz bor? Bu haqda fikr bildiring.
  141. Alohida ta’lim ehtiyojiga ega oʻquvchilar kimlar? Ular uchun qanday tartiblarda ta’lim tashkil etiladi? Bu haqda fikr bildiring.
  142. Pedagogik jarayonni boshaqarishda asosan nimalarga e’tibor berish kerak? Bu haqda fikr bildiring.
  143. Ta’lim tashkilotlari attestatsiyasi haqida fikr bildiring.
  144. Ichki tartib qoidalari deganda nima tushuniladi? Bu haqda fikr bildiring.
  145. Bugungi oʻqituvchining pedagogik imidjini tasvirlab bering.
  146. Manfaatlar to‘qnashuvi va uning ko‘rinishlari haqida ma’lumot bering.
  147. pm.gov.uz axborot tizimi haqidanimalarni bilasiz? Bu haqda fikr bildiring.
  148. O‘qituvchining mahorati va o‘z texnikasiga ega ekanligi uning qaysi harakatlarida ko‘rinadi?
  149. Ta’lim sohasidagi vakolatli davlat boshqaruvi organlarini sanab bering.
  150. Umumta’lim maktablarida o‘qituvchiga metodik yordam berish qanday amalga oshirilishi haqida ma’lumot bering.
  151. Umumta’lim muassasasida Pedagogik kengash faoliyati haqida ma’lumot bering.
  152. TALIS – (The Teaching and Learning International Survey) xalqaro baholash dasturining mazmun-mohiyati haqida qisqacha izoh bering.
  153. TIMSS – (Trends in International Mathematics and Science Study) xalqaro baholash dasturining mazmun-mohiyati haqida qisqacha izoh bering.
  154. PIRLS – (Progress in International Reading and Literacy Study) xalqaro baholash dasturining mazmun-mohiyati haqida qisqacha izoh bering.
  155. Blum taksonomiyasi va uning bosqichlari bosqichlari haqida qisqacha izoh bering.
  156. Ta’limda axborot-kommunikatsiya texnologiyalari (AKT) ni qo’llashning samaradorligi haqida fikrlaringizni bayon qiling.
  157. Yangi texnologiyalarni ta’lim jarayoniga joriy etishning afzalliklari haqida fikrlaringizni bayon qiling.
  158. Ta’lim oluvchilarning kreativ fikrlashini dars jarayonida qanday rivojlantirasiz? Bu haqda fikr bildiring.
  159. Darsingizga doim kech qoladigan ta’lim oluvchilar bilan qanday ishlaysiz? Bu haqda fikr bildiring.
  160. Kichik guruhlarga bo‘lib o‘qitishning samarasi qanday? Bu haqda fikr bildiring.
  161. Sinfni boshqarishning zamonaviy usullari haqida ma’lumot bering.
  162. O‘qituvchining kasb standarti va unga qo‘yiladigan talablar haqida ma’lumot bering.
  163. Darslikdagi murakkab mavzular bilan ishlash metodikasi bo‘yicha takliflaringizni bildiring.
  164. Ta’lim oluvchilarda tahlil qilish va qaror qabul qilish ko‘nikmalarini rivojlantirish usullari haqida ma’lumot bering.
  165. Kasbiy faoliyatingizni rivojlantirishga oid oxirgi o‘qigan adabiyotingiz haqida gapirib bering.
  166. “Uzluksiz ma’naviy tarbiya Konsepsiyasi”da belgilangan konsepsiya bosqichlari haqida qisqacha izoh bering.
  167. “Uzluksiz ma’naviy tarbiya Konsepsiyasi”da belgilangan Umumiy o‘rta ta’lim tizimida ma’naviy tarbiya jarayoni davrlari haqida qisqacha izoh bering.
  168. “Uzluksiz ma’naviy tarbiya Konsepsiyasi”da belgilangan Maktabgacha ta’lim tizimida uzluksiz ma’naviy tarbiyani amalga oshirish haqida qisqacha izoh bering.
  169. “Uzluksiz ma’naviy tarbiya Konsepsiyasi”da belgilangan Oilalarda uzluksiz ma’naviy tarbiya tizimi haqida qisqacha izoh bering.
  170. “Uzluksiz ma’naviy tarbiya Konsepsiyasi”da belgilangan ‘rta maxsus kasb-hunar va oliy ta’lim tizimi, ishlab chiqarishda faoliyat ko‘rsatayotgan va band bo‘lmagan yoshlar o‘rtasida ma’naviy tarbiya jarayoni davrlari haqida qisqacha izoh bering.
  171. “Uzluksiz ma’naviy tarbiya Konsepsiyasi”da belgilangan O‘rta maxsus kasb-hunar va oliy ta’lim muassasalarida o‘quvchi-yoshlarni ma’naviy-axloqiy tamoyillar asosida tarbiyalashda inobatga olinishi lozim bo‘lgan jihatlar haqida qisqacha izoh bering.
  172. “Uzluksiz ma’naviy tarbiya Konsepsiyasi”da belgilangan Konsepsiyani amalga oshirishdan kutilayotgan natijalar haqida qisqacha izoh bering.
  173. Kontent tahlil va uning xususiyatlari haqida ma’lumot bering.
  174. Metodika nima va uning ta’limdagi ahamiyati haqida ma’lumot bering.
  175. Darsning texnologik xaritasi rejalashtirib bering. Fikrlaringizni asoslang.
  176. Ta’lim metodlari haqida ma’lumot bering.
  177. Bilimlarni egallash (o‘zlashtirish) jarayoni bosqichlari haqida ma’lumot bering.
  178. Pedagogikada “texnologik xarita”  tushunchasi  haqida ma’lumot bering.
  179. Davlat maktabgacha ta’lim tashkilotlarini tashkil etishning majburiyligi haqida ma’lumot bering.
  180. Maktabgacha ta’lim va tarbiyaning davlat standartini tarkibiy qismlari haqida ma’lumot bering.
  181. “Aqliy hujum” usuli va darsda undan foydalanishning afzalliklari haqida fikrlaringizni bayon qiling.
  182. “Akvarium” usuli va darsda undan foydalanishning afzalliklari haqida fikrlaringizni bayon qiling.
  183. “Charxpalak” usuli va darsda undan foydalanishning afzalliklari haqida fikrlaringizni bayon qiling
  184. “Bahs-munozara” usuli va darsda undan foydalanishning afzalliklari haqida fikrlaringizni bayon qiling.
  185. “BBB” usuli va darsda undan foydalanishning afzalliklari haqida fikrlaringizni bayon qiling.
  186. “Baliq skeleti” usuli va darsda undan foydalanishning afzalliklari haqida fikrlaringizni bayon qiling.
  187. “Impuls - plakat” usuli va darsda undan foydalanishning afzalliklari haqida fikrlaringizni bayon qiling.
  188. “Insert” usuli va darsda undan foydalanishning afzalliklari haqida fikrlaringizni bayon qiling.
  189. “Ekspress testlar” usuli va darsda undan foydalanishning afzalliklari haqida fikrlaringizni bayon qiling.
  190. “Venn diagrammasi” usuli va darsda undan foydalanishning afzalliklari haqida fikrlaringizni bayon qiling.
  191. O‘zbekiston Respublikasining “Ta’lim sifatini ta’minlash va ta’lim xizmatlari ko‘rsatish tizimini takomillashtirish bo‘yicha qo‘shimcha chora-tadbirlar to‘g‘risida”gi qonunida belgilangan maqsad haqida qisqacha ma’lumot bering.
  192. O‘zbekiston Respublikasining “Ta’lim sifatini ta’minlash va ta’lim xizmatlari ko‘rsatish tizimini takomillashtirish bo‘yicha qo‘shimcha chora-tadbirlar to‘g‘risida”gi qonunida belgilangan Ta’lim sifatini tashqi baholash tizimini isloh qilish haqida qisqacha ma’lumot bering.
  193. O‘zbekiston Respublikasining “Ta’lim sifatini ta’minlash va ta’lim xizmatlari ko‘rsatish tizimini takomillashtirish bo‘yicha qo‘shimcha chora-tadbirlar to‘g‘risida”gi qonunida belgilangan ta’lim tashkilotlari faoliyatini yo‘lga qo‘yish bosqichlari haqida qisqacha ma’lumot bering.
  194. O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining “Maktabgacha va maktab ta’limi vazirligi hamda uning tizimidagi tashkilotlar faoliyatini samarali tashkil etish chora-tadbirlari to‘g‘risida”gi farmoniida belgilangan ta’lim dasturlarini takomillashtirish maqsadida o‘rnatiladiga tartib haqida qisqacha ma’lumot bering.
  195. O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining “Maktabgacha va maktab ta’limi vazirligi hamda uning tizimidagi tashkilotlar faoliyatini samarali tashkil etish chora-tadbirlari to‘g‘risida”gi farmoniida belgilangan ta’lim dasturlarini takomillashtirish maqsadida o‘rnatiladiga tartib haqida qisqacha ma’lumot bering,
  196. O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining “Maktabgacha va maktab ta’limi vazirligi hamda uning tizimidagi tashkilotlar faoliyatini samarali tashkil etish chora-tadbirlari to‘g‘risida”gi farmoniida belgilangan ta’lim dasturlarini takomillashtirish maqsadida o‘rnatiladiga tartib haqida qisqacha ma’lumot bering.
  197. O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining “Maktabgacha va maktab ta’limi vazirligi hamda uning tizimidagi tashkilotlar faoliyatini samarali tashkil etish chora-tadbirlari to‘g‘risida”gi farmoniida belgilangan umumiy o‘rta ta’lim muassasalarida o‘quv dasturlari va o‘quv-metodik majmualarning joriy etilishi haqida qisqacha ma’lumot bering.
  198. O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining “Maktabgacha va maktab ta’limi vazirligi hamda uning tizimidagi tashkilotlar faoliyatini samarali tashkil etish chora-tadbirlari to‘g‘risida”gi farmoniida belgilangan pedagog kadrlariga malaka toifasini berishning yangi tartibi haqida qisqacha ma’lumot bering.
  199. O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining “Maktabgacha va maktab ta’limi vazirligi hamda uning tizimidagi tashkilotlar faoliyatini samarali tashkil etish chora-tadbirlari to‘g‘risida”gi farmoniida belgilangan umumiy o‘rta ta’lim muassasalarining pedagogik kasblariga birinchi marta ishga qabul qilinayotgan talabgorlarni kasbiy sertifikatlash tizimi haqida qisqacha ma’lumot bering.
  200. O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining “Maktabgacha va maktab ta’limi vazirligi hamda uning tizimidagi tashkilotlar faoliyatini samarali tashkil etish chora-tadbirlari to‘g‘risida”gi farmoniida belgilangan “tayanch maktab” haqida qisqacha ma’lumot bering.

 

Powered by GSpeech